Sopimusehdot – Verkkokauppa

Päivitetty: 15.5.2018

(Palvelujen sopimusehdot löytyvät verkkokaupan sopimusehtojen jälkeen)

Virtuaaliassistentti Hanna Siltamäki 2847234-1 (jäljempänä verkkokauppa) myy digituotteita ja palveluja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: [email protected]

Puhelin: 050 4616237

Postiosoite: Heikkolantie 61, 61430 Isorehto

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä sopimusehdot sekä tuotteiden hinnat. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit) tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Euroloan: Euroloan Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Euroloan Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 12 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Euroloan Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 1500 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk (sis. korko, laskutuslisä ja avausmaksu).  Rahoituspalvelullemme on myönnetty Avainlippu takeeksi kotimaisesta laadusta. Lisätietoja Euroloanista osoitteessa www.euroloan.fi/luotot/laskujaosamaksu

Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Euroloan Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: [email protected]

Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Verkkokaupassa myydään vain digituotteita, jolloin tuote toimitetaan heti kun maksu on suoritettu.

Palautukset

Verkkokaupan tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta, sillä asiakas saa tuotteen käyttöönsä heti eikä digituotteita pysty palauttamaan.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Kun tilaus on tehty ja maksettu, sitä ei voi enää peruuttaa, sillä asiakas saa tuotteen välittömästi.

Mikäli asiakas kokee tuotteen olevan ristiriitainen, voi hän ottaa yhteyttä asiakaspalveluun:

[email protected]

Palvelut

Verkkokaupassa on myynnissä myös palveluja. Palveluihin kuuluvat mm. henkilökohtainen valmennus sekä eri pituiset valmennuspuhelut.

Ajanvaraus tapahtuu palveluihin siihen tarkoitetun ajanvarausjärjestelmän kautta.

 

Laskutus

Joissakin tapauksissa myös laskutus on yksi vaihtoehdoista. Laskutus tapahtuu ensimmäisen puhelun jälkeen, jossa on 14 päivää maksuaikaa.

Peruutusoikeus

Jos asiakas on tilannut palvelun ja maksanut sen verkkokaupassa, peruutusta ei ole. Puhelujen ajankohtia voi kuitenkin siirtää eri ajankohtaan.

Jos kyseessä on laskutettava palvelu, tämän pystyy tällöin perua ennen kuin asiakkaan palvelua on alettu suorittamaan.

Puhelujen siirto

Asiakkaan tulee siirtää ajanvaraus sähköpostiinsa saadun ilmoituksen kautta hyvissä ajoin, kuitenkin viimeistään 1 h ennen ajanvarauksen ajankohtaa. 

Jos asiakas ei siirrä aikaa ennen puhelun alkua, tällöin peritään täysimääräinen hinta palvelusta vaikka hän ei vastaisi puheluun.

Sähköpostituki

Joihinkin palveluihin kuuluu myös sähköpostituki. Tästä ilmoitetaan erikseen. Tällöin asiakas voi kysyä tarvittavia lisäkysymyksiä sähköpostilla palvelun voimassaolon aikana. Hanna Siltamäki vastaa sähköposteihin 1-2 kertaa viikossa klo 9-15 välisenä aikana.

 

Muut sopimusehdot

 

Sopimusehtojen muuttaminen

Yritys pidättää itsellään oikeuden muuttaa sopimusehtoja. Mikäli asiakas ei halua noudattaa näitä tai myöhemmin muutettuja sopimusehtoja, yrityksen sivustojen käyttö tulee välittömästi lopettaa.

Asiakaspalautukset ja reklamaatiot

Asiakkaalla ei ole oikeutta peruuttaa digitaalisen tuotteen ostoa sen jälkeen, kun yritys on aloittanut digitaalisen tuotteen toimittamisen. https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/peruutusoikeus-etamyynnissa/

Reklamaatioissa asiakkaan tulee olla yhteydessä tuotteen alkuperäiseen valmistajaan ja/tai myyjään (esimerkiksi kumppanuusmarkkinointi). Asiakasreklamaatiot, jotka koskevat yrityksen omia tuotteita tulee lähettää yritykselle viipymättä, kuitenkin viimeistään 2 kuukauden kuluessa. Yritys käsittelee reklamaatiot kahden viikon kuluessa siitä, kun reklamaatio on tullut yritykselle.

Asiakkaan vastuut ja velvollisuudet

Asiakkaalla on velvollisuus antaa yritykselle oikeat tiedot. Esimerkiksi henkilökohtaisen valmennuksen aikana asiakkaan on annettava ajankohtaista ja oikeaa tietoa yritykselle, jotta yritys pystyy antamaan parasta mahdollista apua ja tukea asiakkaalle. Väärien tietojen antamisesta koituneet vahingot ja tulojen menetykset eivät ole yrityksen vastuulla. Asiakas vastaa kaikesta materiaalista, jota tuottaa omalle/omille sivustoilleen.

Vastuuvapauslauseke

Yritys ei ole vastuussa palvelujen, tuotteiden tai ilmaisten materiaalien käytöstä aiheutuvista kuluista, tulojenmenetyksestä tai muista mahdollisista toimenpiteistä, joita asiakkaalle saattaa aiheutua.

Jokaisen saamat tulokset riippuvat aina yksilön omasta toiminnasta, tehokkuudesta, motivaatiosta sekä tietotaidosta. Itsensä kouluttaminen ja kehittäminen sekä opitun tiedon vienti käytäntöön on paras keino saada tuloksia. Yritys ei ole vastuussa tuloksista vaan asiakas itse.

 

 

Z

Käyttöehdot

Kaikki sivustolla oleva sisältö on tekijänoikeudellisesti Hanna Siltamäen jos siitä ei ole muuta mainintaa.

Et voi kopioida, välittää tai myydä mitään eteenpäin.

Kun ostat tuotteita tai palveluja, ne ovat henkilökohtaiset. Et voi jakaa näitä eteenpäin.

Jos lähetät palveluun omaa sisältöä, niissä on vielä sinun tekijänoikeus. Voin kuitenkin hyödyntää näitä esim. markkinointitarkoituksessa ja tällöin annat niihin käyttöoikeuden.

Vastaat itse omasta sisällöstäsi etkä saa lähettää palveluun sopimatonta sisältöä.

Sitoudut ostamaan ja maksamaan tuotteet ja palvelut, joita tilaat. (Huom! Tuotteilla ei ole aina palautusoikeutta)

Digituotteen Suunnittelupohja

Tarvitsetko apua digituotteen suunnitteluun?

Tässä suunnittelupohja, jonka avulla helpotat uuden digituotteen sisältöä ja tulevaa markkinointia.

Rekisteri- ja tietosuojaseloste

Kiitos liittymisestäsi. Tarkista sähköpostisi!

Subscribe To Our Newsletter

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest

Share This